Hallo Philippinen Freunde,
ich habe vor ein paar Wochen einen Flug bei Cebu Pacific Manila- Singapore gebucht. Die Buchung wurde bestätigt und bezahlt, die E-Tickets ausgedruckt. Heute nun nach über einen Monat bekomme ich eine Mail von denen, das der Flug um einen Tag verschoben wurde. Wenn ich damit einverstanden bin soll ich auf den Link in der Email klicken.
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If the new flight schedule does not work for you, you may also:
-
Rebook or reroute to an alternate airport up to 30 days from original flight schedule
without charges* - Get a full travel fund which can be used up to 90 days from the date of creation
- Contact us for a full refund
*Rebook or reroute option subject to seat availability. Manage Booking on www.cebupacificair.com is available for flights leaving in 4 hours or later. If you have checked-in already and would like to rebook your flight, you will need to check-in again..
For any concerns, feel free to reach out to us through our official Facebook or Twitter accounts.
Sincerely,
Your Cebu Pacific team
*This is an automated, no-response mailing system. Please do not reply.
Natürlich bin damit nicht einverstanden, da ich bereits das Hotel in Singapore gebucht und bezahlt habe. Außerdem fehlt mir dann der Tag in Singapore.
Welche Möglichkeiten habe ich da?
Danke